7.8.10

The Quest for Realism - James Blinn, 1980

In the 80s, executing the Hide command on a large 3D file could have taken hours -- or days! Today, rendering an image is not instantaneous, but it's fast in comparison.

Here's a nice little video explaining the basics of rendering in a historical context.

Jim Blinn became widely known for his wonderful computer graphics for NASA's JPL and Carl Sagan's Cosmos -- in my opinion, the greatest science documentary in the universe.

Thank you, Joel Schlosberg!



Στη δεκαετία του 1980, η εκτέλεση της εντολής Hide σε μεγάλο 3D αρχείο μπορούσε να διαρκέσει ώρες -- ακόμα και μέρες! Σήμερα, δεν γίνεται στιγμιαία, άλλα σίγουρα πολύ πιο γρήγορα.

Βρήκα ένα ωραίο βίντεο το οποίο εξηγεί τις βασικές αρχές του φωτορεαλισμού με μια ιστορική αναδρομή.

Ο James Blinn έγινε γνωστός για τη δουλειά του με το Jet Propulsion Laboratory της NASA, καθώς και τα καταπληκτικά του γραφικά στο Cosmos του Carl Sagan, που είναι, κατα τη γνώμη μου, το πιo ωραίο επιστημονικό ντοκιμαντέρ όλων των εποχών.

Ευχαριστώ,Joel Schlosberg!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου